Uittreksel uit de basisregistratie aanvragen - Strijen - Informatie

Bij dit formulier hoort een betaling. Deze stap vindt u aan het eind van het formulier.
Voortgang: 0%
Velden met een * zijn verplicht.
Informatie

Op het uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP) staan standaard de volgende gegevens vermeld: naam en voornamen, geboortedatum, geboorteplaats, adresgegevens. Op verzoek kunnen we meer gegevens vermelden op het uittreksel, dit kunt u aangeven bij de aanvraag.

U kunt het uittreksel alleen aanvragen als u in de gemeente Strijen ingeschreven staat, en u kunt dit via internet alleen met DigiD aanvragen. Heeft u vragen over DigiD, kijk dan op www.digid.nl.

U kunt een uittreksel aanvragen voor:

  • uzelf
  • uw partner, mits u bent getrouwd of een geregistreerd partnerschap heeft én uw partner op hetzelfde adres woont
  • bij u in huis wonende minderjarige kinderen
  • bij u in huis wonende ouders

Wilt u meer dan één uittreksel aanvragen, vul dan voor elk uittreksel een apart formulier in.

De kosten voor 2017 zijn € 5,60. Via de betaalpagina kunt u op een veilige manier betalen via iDeal (dit is internetbankieren via uw eigen bank). Als u de aanvraag doorloopt, komt u automatisch op de betaalpagina. Het bedrag wordt overgemaakt aan de gemeenschappelijke regeling ICT-Samenwerking Hoeksche Waard (ISHW).

Twijfelt u over het soort uittreksel dat u nodig hebt, of heeft u nog vragen, neem dan contact op met de afdeling Burgerzaken op telefoonnummer 14 078.

Zorg dat u de informatie die u nodig hebt voor deze aanvraag bij de hand heeft voor u verder gaat. U heeft het volgende nodig:

  • Uw DigiD gegevens
  • Internetbankieren 

Niet gevonden wat u zocht?

Vul dan dit contactformulier in, zodat we onze website kunnen verbeteren.

U bent hier:Home | Formulieren
Deel deze pagina
Digitale balie

Waleplein 2 | 3291 CZ Strijen 
Postbus 5881 | 3290 EA Strijen
14 078 | 088-6471200 
info@strijen.nl 
Openingstijden